همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان لحظه‌ای برای ضربه زدن به این نظام دریغ نمی‌کنند و بسیج باید با همه توان خود به فکر مقابله با تهدیدات دشمنان باشد.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ سردار سرلشکر جعفری در تجمع 31 هزار نفری بسیجیان در دهکده مقاومت افزود: هدف دشمنان مقابله با انقلاب اسلامی است و خوشا به حال آنان که برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن لحظه‌ای آرامش ندارند و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: نباید لحظه‌ای از تلاش و مجاهدت غفلت کنیم که البته نیاز است، با آگاهی داشتن و آموزش‌های لازم هر لحظه درخصوص مسائلی که اتفاق می‌افتد مطلع باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر شناخت ماهیت تهدیدات دشمنان تاکید کرد و گفت: باید خودمان را برای مقابله با تهدیدات آماده کنیم و این هنر شما و هنر مردان خداست که هر لحظه آماده‌اند.

سرلشکر جعفری گفت: شهیدان نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز شاهد به ثمر رسیدن این درخت تنومند هستیم و امیدوارم در این راه خدمتگزار باشیم.

وی افزود: نتایج و دستاوردها نشان می‌دهد که تلاش‌ها موجب توسعه انقلاب اسلامی و ایجاد امید در دل مستضعفان و تداوم راه امام (ره) در کشور شده است و هر روز شاهد شکوفایی هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش بسیج در عرصه های گوناگون اشاره و اضافه کرد: امروز در زمانی زندگی می‌کنیم که به چشم خود نتایج استقامت در راه خدا را می‌بینیم و البته این دستاوردها با جانفشانی جانبازان و ایثارگران به ثمر رسیده است.

پس از سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی31هزار بسیجی در قالب گردان‌های موتور سوار رژه رفتند.

کد خبر 147743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز